advertisment

Tuesday, February 8, 2011

Tayar pancit...

Assalamualaikum...

Sihat tak semua?? Saya sihat aje...

Semalam, saya dah perasan tayar kete tu mcm pelik je...kurang angin! Jadi, saya keluar rumah awal sikit sebelum jam 12 tghari dan mintak tolong Aji pam tayar.  Aji pam semua skali ok...Lebiuuu Aji...hihi...
Pastu, terus ke skolah.

On the way balik, mcm wanita2 lain di luar sana, mg saya takkan cek la tayar kan?? Start enjin dan zassss balik rumah...Turun Bukit Beserah, saya dah dengar bunyi kurang best dr belakang...gelekuk gelekuk bunyinye...Tp saya tak syak apa2 pun sbb saya fikir nak cepat smpai rumah dan susukan Aisyah...

Bila smpai rumah, saya buka pintu kereta je bau hangit menusuk hidung! Pastu, jiran saya Abang Ramli dtg dgn motornye bgtau, "Imah tayar blakang kau kurang angin. Puas aku kejo, laju beno ko pecut!" hihihi...
Jiran depan pun cakap saya memandu laju hihi...Saya nak cepat sampai. Walaupun laju, tapi saya extra careful okk...

Masuk rumah je saya tgk Poziah duk siang ikan...hihi...mg kena lah nama tu dengan dia kan...Saya bgtaulah pada dia tayar pancit. Mg dia jnji nak tukar tayar baru keta saya tu. Dah nak botak okk... Cuma dia sibuk sikit lately jadi blm sempat la...

Pas balik masjid mlm td, dia tukar dgn tayar spare. Agak2 lawa tak tayar spare tu?? Mestilah tak lawa kan?? Hitam dan lekuk smcm je...tp, bolehhhh laaa drpd tak bertayar langsung kan...?? Beres semua tu dia ckp, esok tukar tayar baru...suka sangat hati saya...

ni contoh tayar pancit...bukan kereta saya...

Tup2 pagi ni apa??? Hari ni ada meeting rupanya.  Jam 9. Jam 2 ptg nnt pun meeting lagi...dengan boss besar...

Saya rasa nak bad mood sepanjang hari...

Jumpa lagi nnt ya...lebiuu oll...

Wassalam...



No comments: