advertisment

Friday, February 11, 2011

Harijadi...

Assalamualaikum...Apa khabar semua??

Sihat? Jiran2 saya ramai yg kurang sihat...demam...

Hari ni birthday Poziah. Saya belum wish idup2 depan dia lagi sebab saya angin dengan dia...

Tapi kat Fb saya dah wish dah...Tp dia tak bace lagi kot..sbb sepanjang mlm td dia keluar tahlil, jam 1 pagi baru smpai rumah...Tahlil smpai 1 pagi?? Tahlil tu pas isyak. Kejap je saya gerenti! Pastu dia melepak kedai kopi la pulak dgn sahabat2 sehidup semati dia...ni salah satu faktor saya angin dgn dia...

Sebab ape saye angin ngan dia?? Banyak...

a) saya kirim beli bawang, tapi lupaaaaaaa manjang walaupun list ade di tgn dia...
b) hari ni dia outstation, xleh celebrate harijadi dia yg memyebabkan saya kne masak mcm biase...
c) tayar kete saye dia blm ganti semua yg baru...Fiy, yg pncit tu masih pakai tayar spare okkk...
d) saya suh beli santan kotak, 4 kedai semua takde, termasuklah bawang takde?? ckp la lupe....

takde bawang mcmane nak masak??

ada lagi yg saya angin??? adaaaaa...malas taip dah...emosi saya tak brape nak stabil ni...

Jumpa lagi nnt...Lebiuuu oll...

Wassalam...

2 comments:

A.s.t.i.n.a said...

bawang mahall dah sekarang..

nur farhana zakaria said...

bawang je kot madam..ape ada hal...releks madam..hihi