advertisment

Friday, February 25, 2011

Hidup Tanpa Kasih Sayang...

Assalamualaikum...

Saya kat sekolah...bru siap makan nasi lauk asam pedas C Jenny...

Hari ni saya tiba2 terfikir...Manusia sekarang sudah semakin hilang kasih sayang...


  • Bayi banyak dibuang mcm sampah (paling sedih okkk...)
  • Ibubapa dihantar ke rumah org2 tua
  • Suami mendera isteri (kerap berlaku)
  • Isteri mendera suami (jarang2 sgt)
  • Ayah dera anak sampai terencat atau mati...

Sedihhh semua ni okkk...Kenapa manusia dah semakin zalim??

Saya rasa tersentuh sebab saya nampak anak kucing warne oren terbuang di skolah saya diberi makan oleh murid2 masa rehat...Keropok sekeping dipatah dua, sekeping diberi pada anak kucing, sekeping dia makan...

comelkan?? 

Saya bukan pencinta haiwan, tapi saya tak sanggup tgk mereka didera dan dibunuh...

Fikirlah kenapa manusia semakin zalim???

Saya nak masuk ke kelas 3 Intan skarang...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...

No comments: