advertisment

Thursday, February 10, 2011

Geram...

Assalamualaikum...Apa khabar semua pagi ni? Sihat2 lah hendaknya semua kan...

Semalam, saya beli ni...

dah lama teringin, smlm baru dapat...
ape ni...?? tak tahu ke...kejap...

ni ha dia...tabung beras. Comelkan...?? 
Merah tu sangat menggiurkan!

Orang lain dah lama ada. Saya baru terhegeh2 nak beli...hahaha xpe la, jnji ade...Pagi ni, bila ke dapur nak buat sarapan Kakak dan Adam, tiba2...

nampak tak?? datang dari mana??
Saya rasa geram mcm nak keluar api!

Paling best bila buka penutupnya...wah wah wahhhh...best betul diaorg bersantai2 dlm beras saya...Angin sungguh rasa...! Nak buat mcmana ni?? takkan nak dibuang je beras tu...nak kena jemur ke?? malas lah nak keluar. Skang musim panas...Tiba2 saya ternampak bunga cengkih atas rak...

hah kauuu...ambikkk!! Saya tabur bebanyak...
Geram!

dalam laci dia pun saya tabur...
Padan muka kau semut...

Lepas sejam, mcm magic...! Semua dah hilang. Pergi mana?? Baru saya tahu, rupanya semut x suka bau cengkih...Kebetulan je ni sbb bunga cengkih banyak di depan mata...Korang try le...

Sila datang lagi cik cik puan puan semut...hihihi...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...




6 comments:

A.s.t.i.n.a said...

betul ker?? nak try lah.. weee tq for sharing..

nur farhana zakaria said...

wah best nye..xtau pown sblom nie semut xske bung cengkih...

nur farhana zakaria said...

wah best nye..xtau pown sblom nie semut xske bung cengkih...

nur farhana zakaria said...
This comment has been removed by the author.
Ateh said...

den belum terbeli lagi...kalu beli wajib letak makanan renab..akakkaka

simanis said...

best Ateh weh...rase cam pakai skII akakakak