advertisment

Sunday, February 13, 2011

Lauk Pengantin...

Assalamualaikum...

Apa khabar semua?? Saya alhamdullilah sihatttttt...

Hari ni saya bangun awal jugak tatkala org lain masih sedap berselimut...

Pas semayang subuh, saya keluarkan all these from the freezer...(tercakap bahse penjajah le pulakkk)...

ikan siakap...

udang badak sumatra (sbb mereka besarrrr sangatttt...) hihihi...

ehh, xlemas ke kene rendam??? ekekekekke...

Tung tang tung tang kat dapo sensorang pepagi hari Ahad yg mulia ni...hati kadang2 terasa piluuuu...tatkala melihat Poziah sedapppp tido ngan Syasya...ohhhh, tapiiiiii...kene ingat skettttt...semua yg di atas tu dia bersihkannnnn okkkk...jgn dengkissss...akakakaka...

Keje saya masak jeee...yg lain sume Poziah buat...melampo tak saya niii??? Melampo kan???

Tp bukan saya paksa dia buat semua tu...dia sendiri relahati nak tolong...ayat dia pada saya ialah...

"nnt ikan tu kalo Ma siang, kita sume makan tulang je...isi nye sume terburai..."

Ok, fine!! Saya mg x reti siang ikan okkk...tapi saya x rase nak belajo ngan Poziah...sebabbbb saya...

MALASSSSSSSSS....hahahahhahah...

akhirnya siap...ikan siakap 3 rasa, udang lada manis dan kerabu sutun...hihi

Saya nak mandi dan mengvoguekan diri...jam 11 dah kene kuar rumah...ke Sg. Ular...anto sume ni laaa...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...

2 comments:

A.s.t.i.n.a said...

uihssssss sedap tak nehhh

simanis said...

hihihi...tah le sedap tak...boleh la kut...hahaha