advertisment

Monday, February 21, 2011

Camping...

Assalamualaikum...

Sihat?? Saya sihat je...

Malam tadi saya sampai rumah jam 9.30 mlm. Penat xingat!

Hari ni saya nak tepek gambar camping mcm yg saya janjikan...

Ini saya yg manis sebelum menjalani proses pengabdian
hehehe...

Ini tugas saya, bancuh tepung 5kg, 
taruk bilis, bawang, garam, gula dannnn
goreng utk mendapatkan jemput2 sebanyak 265 bijik...
 best sungguh duk kat api lame2...
x terucap dgn perkataan!

Ini Jenny. Dia toke teh o...
Nampak tak tgn dia tu?? Kurus langsing kan??
Aduhhh jeles saya...

Ini Kak Munah. Dia makan nasik. Nasik yg ade betik tu, 
anak dia pnye...C Hudda.

Kanak2 sedang berLDK.

Berlatih persembahan malam kebudayaan.

Pnye la jauh berlatih persembahan,
takut org tgk. Tak thrill katanye...
Jwpan ala2 artis kununnn...

Sesi bebelan oleh C Ghazali kaunselor...

Ghazali suruh duduk dalam baris pulak...
Ikut je, kalo x nnt kene tampo ngan dia hehehe...

ini saya yg manis pada jam 6.43 ptg smlm.
Muka yg merah kerana baru siap sauna free.
Lepas goreng jemput2, saya goreng plak tulur dadar.
Brape banyak??
Tak banyakkk punnn...
5 sarang telur je...
1 sarang ade 30 bijik je...

Masa untuk bagi renab2 makan...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...













No comments: