advertisment

Thursday, February 17, 2011

Merah...

Assalamualaikum...

Selamat pagi semuaaa...sihat dokkk?? Harap2 sihat lah yaa...

Semua org ada warna kegemaran kan?? Ada suka biru, tekois, pink wink wink, itam, putih, ijo...

Saya suke warne ni...

merah...aikkk apesal dlm gambo nampak beg tu pink??
ambik skali gi lah...

ade beza tak?? mcm same je kan??
tp dia ni merah sebenarnya...

Saya suka merah sejak dlm perot Mok Yoh lagi hihihi...Dulu, time skolah rendah, water colour dan pensel warna saya kerap habis warna merah...Hari2 seterusnya bagai x bererti bagi saya hehehe...

Pastu, saya nak pinjam la warna abang saya. "Kalo merah aku abes, aku tumbuk ko...!" hihihi...

Abes tak warna merah dia??? Mesti la takkkkk...saya xnak ditumbuk sbb saya dah kerap abang saya tumbuk. Asal gaduh je dia tumbuk bahu saye...Bila saya tnye apesal ko suke tumbuk aku???

Jawapan dan soalan dia...

Apesal ko gemuk sangat???

Saya tembun sejak umur 5 tahun lagi...seumur idup tembun sampai SPM berat saya 90+ kg...Saya sorang je tembun dlm family. Tok nenek, mak, bapak, spupu, sepapat sume tade yg tembun...Abg saya kata saya anak angkat...cesss!!!

Mok Yoh belikan saya diet vite yg sedap dan saya telan 6 tin dlm masa 4 bulan...Hasilnya???

Berat saya turun menjadi 55 kg sebelum ke teaching college...Best!!!

Skarang??? Usah ditanye okkkk...nnt ada yg pengsan...! Tp jgn la letak berat saya 100kg okkk...Tampo kangggg....hahahah

Saya nak tepek exam paper year 3...seminggu lagi nak exam, soalan blm anto...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...

No comments: