advertisment

Tuesday, February 15, 2011

Cerita malam tadi...

Assalamualaikum...

Salam Maulidulrasul semua...

Hari ni cuti umum kan, semua orang dapat rehat dan bangun lewat hari ni....

Tapi...

Saya kerjaaaaaaa.....okkkkkk...

Saya x pernah lagi kerja pada hari cuti umum...

Sedihhhh betul tau tak??? Sebab saya x dapat bangun lewat pada hari cuti umum dan bersarapan bersama anak2 dan Poziah...

Dalam ushe merawat kedukaan saya tu, last nite Poziah ajak dinner kat luar...sbb saya tunjukkan ciri2 malas memasak sebenarnya...hahahahah...

Lepas dinner, round sana, round sini...pastu saya terbeli la pulak benda ni...

tak lawa mane pun,
sbb saya mintak merah xde saiz...

Saya x cadang pun nak beli sebenarnya, tp sebab geram kena keja punye pasal, beli je la...
Harap2 saya nampak vogue time berarak maulidulrasul nnt...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam.

No comments: