advertisment

Sunday, February 13, 2011

Penat...

Assalamualaikum...

Apa khabar semua?? Dah makan?? Saya tak lalu nak makan malam ni...sebab??

Saya penattttt.....sampai duk dlm kete pun buleh lelap....

Balik kenduri yg saya masak lauk pengantin tu, kiteorg ke kenduri kedua kat kampung laman Poziah, Pantai Sepat. Rumah pak sepupu dia...Dua2 kenduri hari ni menyambut menantu...

Poziah nyuap Syasya makan...
maknye sibuk hias lauk pengantin hihihi...
kepala sekerat tu Adam...

Kenduri kat kampung Poziah saya x ambik gambar...yela, dah jumpa biras2 saya jadi lupe plak...sibuk bergosip ekekekeke...banyak nau cite bile dah berjumpe...soksek soksek laaaa...

Nak balik tu, MIL nak tumpang kete dan nak melawat sawah padi Poziah pulakkk....ok, layannnnn....

ooo...padi dah menguning rupanya...

mcm hamparan emas...kalaulah emas betul, saya pago konkrit sume ni...
gile!!!


Sampai rumah, solat Asar dan terus ke padang bola depan masjid Sultan Ahmad Shah. Biase laaaa...teman Poziah main bola sampai 2,3 minit lagi nak mgrib...Penattttt okkkk...tp kalo x teman sat gi ngeteh, subuh esok baru sampai rumah...hahaha...

Saya hampir ting tong...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...

No comments: