advertisment

Friday, February 25, 2011

Jadual Sekerat Hari Saya...

Assalamualaikum...

Hari ni Jumaat...esok Sabtu...lusa Ahad hehehe...sume org tahu kannn...saje buat ayat rimas akakakka...

Saya bersiaran secara langsung dari rumah Mok Yoh...

Lameeeee...x tdo sini...rindu rumah ni...

Saje je la tdo sini sbb Poziah outstation...ini lah masa nak bergosip panjang ngan Mok Yoh hehehe...

Kalo x duk sini, antara aktiviti sekerat hari saya adalah seperti berikut :


  • 6.00  pagi  -  Penyediaan kelengkapan sekolah Kakak & Adam & laki 
  • 7.15  pagi  -  Bersalaman dengan anak2 dan cium tgn tok laki...
  • 7.20  pagi  -  MERDEKAAAA!!! 
  • 7.21  pagi  -  Update blog dan berfb...
  • 9.30  pagi  -  Gopoh gapah kemas rumah, termasuk menyapu dan jemur kain (kalau rajin)...
  • 10.00 pagi -  Masak lunch dan menu tapau ke sekolah...
  • 11.00 pagi -  Susukan Syasya (dia memang reject 420% susu lembu)...
  • 11.30 pagi -  Mandi dan mengvoguekan diri saya yg manis ni...hahaha
  • 12.00 tghr -  Drift ke rumah Mok Yoh anta Syasya...
  • 12.20 tghr -  Sesi gosip 5 minit dgn Mok Yoh dan Aji (kalo dia x kuar keje laa...)
  • 12.25 tghr -  Drift ke skolah...siap mendaki bukit lagi adooiiii heheheh...
  • 12.40 tghr -  Punch card...
Pastu...barulah saya rasa legaaaaa...aman makmur akakaaka...

saya happy skarang...


Skarang saya nak membibikkan diri saya kat rumah ni...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...

No comments: