advertisment

Saturday, February 26, 2011

Hanya boleh pandang...

Assalamualaikum...

Selamat paaaaaagggiiii...

Fuhhh! Ayat happy kan?? Memanglahhh...tdo rumah mak wajiblah happyyyyy gile2 laaa...

Nak pulak laki tadak, ke luar daerah (outstation) ekekekke...harus la boleh pergi membeli benda2 yg selama ini  tak mendapat kelulusan beliau...Contohnye??? Nak contoh la pulak korang ni...hehehe...Handbeg dan kasut...owhhh bestnye...Cukup smpai di situ, jgn gayat okkk...

Smalam, saya balik skolah, C Kakak nak beli pensil kat pasaraya kat rumah Mok Yoh ni...Saya parking betul2 sebelah dia ni...

vaaasssss...HEBAT nyaaaa...
saya nak ambik gambar kat depan dia...
tp,nnt nampak jakun sgt...
hihi...

Kalo setakat gaji saya ni, mati idup semula pun takkan dapat dia ni hahaha...Tapi, dia bukan idaman hati saya...Saya takde kete idaman hati pun...Saje nak kongsi dengan awak semua pengalaman jumpa Porsche yg sangat mahallllll ni hihi....

Apa org kaya buat dgn duit dia ye?? Mcmana rasa bila duit sentiasa melimpah2 tanpa henti mcm cerita dongeng bubur ajaib tu??? Semua nak sekelip mata dapat kan?? Mesti semua dapat dibeli smpai dah tak tahu apa lagi yg nak dibeli dgn duit yg melimpah ruah tu kan?? Bestnyeeee....

Kalau kaya, duit bersepah2, mestilah keluar zakat, pergi haji, derma sana sini kan, shoppping oversea...

Ohhh...bestnyaaa...

Saya nak berangan skijap...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...






2 comments:

Atiey said...

huish mummy dapt sebijik tidur dlm tuh hari2 pun ok...hahaha kita tong2 nak shima beli sebijik..hahaha

simanis said...

time lapo kite pakat colek sorang sikit mkn akakakkaka