advertisment

Wednesday, February 23, 2011

Mood : Tak stabil...

Assalamualaikum...

Sihat hari ni?? Kat Kuantan pagi ni hujannn...Best, alhamdullilah...dah sekian lama x hujan...

Saya masak nasik lemak hari ni sebab Kakak nak bekal ke skolah. 7.30 rumah dah sunyi...

Saya ke belakang rumah nak bagi renab makan kangkung, tgl 2 ekor...seko lagi melarikan diri...

Puas dah cari tak jumpa...Lantaklah! Nnt dia akan balik sendiri...

Hari ni saya sedikit stress...pagi2 dah stress??

Bukan! Start mlm td lagi...

Facebook yg menyebabkan saya stress...(bodoh kan??)

Ada seorg kawan baru yg x brape nak membalas beberapa siri pertanyaan saya...Tapi dgn org lain saya tgk elok2 je dia reply...

Kalau dia x suka nak kawan dgn saya, kenapa approve saya kan?? Saya x sampai hati nak delete atau blok dia...Sebab saya baiiiiikkkkk...(puuuuiiiiiiihhhhh akakakakka)...tp saya memang kecik ati ade kawan mcm ni!!!

Mcm2 saya fikir di pagi2 yg mendung ni...

a) renab yg melarikan diri
b) kawan fb
c) hari ni ada kokurikulum...harus awal sikit ke sekolah...

dia balik nnt saya nak sate kan aje!

Masa untuk membaham nasik lemak...!

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...

No comments: