advertisment

Tuesday, February 22, 2011

Free rupanya...

Assalamualaikum...

This is live from Beserah...

Saya hari ni fikir saya dah terlewat nak ke sekolah...

Semuanya gara2 Syasya (alasan kukuh kalo boss tnye ok...)...

Dia tidur lewat mlm td jadi seharusnya la dia bangun lewat kan...

Biasanya kalo dia bangun lewat, saya terus angkut ke rumah Mok Yoh cenggitu je...xmandi x ape pun...hihihi. Kalo Mok Yoh tnye apesal xmandikan Syasya?? "Mak mandikan lagi bersih..." aci?? heheh...Rajin saya kan??? hahah...Tapi kalo Syasya bangun awal, saya mandikan la siap2 baru anta rumah nenek dia...

aisehhh...kelabu le plak...

Dah la bangun lewat, saya ni dgn segala barang2 tapau lagi nak angkut masuk keta tiba2 dia cakap "wash" sambil tunjuk kaki dia...Saya jawab la ok nnt we wash at nenek's house...

Dia taknak masuk kete..."wash, wash...shiyek...!" 

Oooooo...Shiyek tu maksudnye ade jem kat dalam pempes dia...

Ohhh sungguh terharu...Aisyah Faqihah dah pandai berkata2...

Dalam tempoh 10 minit, saya cuci dan mandikan dia...Sepantas kilat, bedakkan, taruk minyak purut perut, pakai pampes dan baju skirt kembang...ijau...

Dah doblas lime menet...(masuk keje jam 1.30 tghari ye...) dan saya ade kelas 1st period tu...haisshhh!!!

Saya memang tak suke datang keje lambat...(bace dgn nada sedikit eksen ye...heheh)

12.30 sampai rumah Mok Yoh, kiss & hug Syasya (Mok Yoh : yg aku ni mu x nak kiss & hug ke??..hahaha jeles la pulak org tue tu...) terus mendrift, mendaki bukit smpai skolah 12.45 tghari...

Dah siap punch card, baru lega aman bahgia rasa...Baru dapat duduk dgn tenangggg...

Tiba2...Laaaaaa...kelas saya start pukul 3 keeeee...Fuhhhhhh! Double prosperity rase ....

Ni jadual peribadi yg ke 3 stakat tahun ni...Jadi saya mg x simpan dlm otak sbb akan memberatkan otak saya je kerana jadual ini akan bertukar silih berganti...

Oleh yg demikian...

senyum pun agak lebar sampai pipi terjongkit okkk...

Saya nak tanda buku sekejap...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...

p/s : Saya mendiami bilik ABM di sekolah sbb tu ade banyak hewan kat dlm gambar saya tu...hehehe

No comments: