advertisment

Monday, February 28, 2011

Aktiviti hari Ahad...

Assalamualaikum...

Apa khabar?? Biasa pagi2 saya menuliskan??

Pagi tadi ada org kol saya tanya,"pagi ni u tak tulis entri baru ke?"...haha...ada jugak peminat blog saya ya...

Saya saje malas tulis...mood tak stabil lagipun...hehe...saya pun xfaham dgn diri saya ni...kejap ok, kejap tak ok...pastinye itu keje c Setan kan...ahhh! Malas pikir...ntah ape2!

Smlm Ahad, seperti biasa, kalo takde ape2 aktiviti, saya ke rumah MIL a.k.a mak c Poziah...Kali ni saya pergi sebab ada kenduri sepupu lelaki c Poziah kawin...Menyambut menantu le kirenye...

Saya tak kenal mana pun sebab family diorg ni besooooo gile...kang kejap ini mak spupu, itu 2 pupu, yg hujung tu kupu2...isyyy buat berat otak saye je hehehe...Alaaa, dia pun xrapat mane sbb ramai sgttt...

Poziah ckp c Dol tu nampak berseri2 je masa kawin...
biasanye dia berkerak aje...sian Dol mementang le dia xbrape cerah kannn...
terase saye...huhu
isterinya nama Hawa...gebussss gle kulit dia...

saya tak tahu le sape yg pilih background dia putih satin...
berkilatttt silauuuu kau! Brape kali Poziah senep pun nampak gelap!
amboiii...sedap lauk...!

itu saya yg manis dgn c Syasya...
aiyoohhh...itu peha ke lengan??? stress mak!!! 

bersama Kakak dan Adam pulak...
saya bencikkkk kain tabir putih tu...!!!
p/s : peha dah disorokkan ekekekke...

Lepas kenduri, singgah semayang zohor kat rumah MIL, pastu zasssss balik rumah tuko baju...It's Shopping Time...hihi...Org lain dah lame berzaman ambik duit gaji dan laburkan...Saye pegang pun belum...hahah...statement ade sikit riak di situ...Mcmana nak ambik kalo dah laki asek meeting pagi ptg siang mlm??? Masa utk bini ngan anak2 ialah ZEROOOOO....Hari ni pun meeting lagi sampai Khamis...Oleh yg demikian, jgn pedulik dia hahaha...

Poziah masuk ke pusat cuci kereta otometik...bayo 4rm je...saya sedikit gayat...biasa kalo cuci kete, org yg buat...kita duk luar melangut tggu kete siap...

Memula dia sembur air, pastu sembur buih ni...
buih la kannn xkan salji plak...

pastu ade org sapu dgn sponge kasik rate semua buih2 tu...
kite org sume dlm kete...saya memerhati dgn penuh
selokkkk...akakakkak...

hahh kauu...beso gile berus dia ni...
rase mcm pipi saye pun dia gonyoh skali!

lagi berus gegasi...

dah kuar...tp blm siap...
kat luar ade org tukang lap ngan tuala besar dan 
polish tayar...
hanya dengan 4rm...

Abis semua tu, barulah ke Eastcoast Mall dengan hati gumbira...hihi...

Ada satu handbeg...lawa gile...merah merembesssss...tp saya x ambik gambar...

sebab ape?? sebabnya mahal nak sawan!!! 847rm...mcm nak bayar installment rumah!

Kalau saya ambik gambar nnt kejap2 nak tgk gambar tu...nyakit ati je kan...??? huh!

Saya nak tidur awal...penat!

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...




2 comments:

Live a Life Well Lived said...

nak gelak aku baca statement ko lengan ke peha...hahaha...

penulis blog kena snap gambo dimana saje...gambo henbag kena ambek...bakor semangat gituh...aku pon nak tengok sama...sebabnya aku giler henbag nih..

simanis said...

haha...dah tuuuu beso gile lengan den weh aduiihhh stress tgk kbaya ni semua...zaman bile la nak muat smule...

weh handbeg tu tabley ambik gambau nye...bikin aku stressssss...kamera ade di sisi ke mane saje aku pergi hahaha