advertisment

Monday, February 14, 2011

Kawan Baru...

Assalamualaikum...Selamat pagi semua...

Hari ni saya bangun pagi rasa segarrrrr...

tidur 7 jam...biasanya, saya dapat tidur dalam 4, 5 jam je...hihi

Hari ni saya nak perkenalkan kawan baru saya...

Ini Jenny...

Dia bukan muallaf...Dia memang Islam sejak azali hahaha. Nama sebenar dia Zuraini. Tapi, kalo kita sebut zuraini banyak2 kali, bunyi nya mcm Jenny kan...jd dia suh org panggil dia Jenny je la...ala2 manje gtu hihihi...

Saya kenal Jenny sejak hari pertama saya jejak kaki ke sekolah ni, 44 hari yg lepas...wahhh mcm org pantang bersalin le plak nombor  tu haha...TAPI...

Kemesraan dan keramahan Jenny menyebabkan saya rase dah kenal dia selama 20 tahun!!! Umur dia?? Terbalikkan umur saya pun xkan sama umur dia. Dia 44, saya 34 okkkk...Tp, dia selalu cakap, "Apesal aku rase aku sebaye kau je...??"...Dia perasan mude kahkahkah...tp mg dia xnampak tua sbb dia kurus, tggi dan pandai bergaya...aiii, bila la saya dapat kurus semula ya...jeles tgk Jenny cantik bergaya...

Ada org yg saya kenal dah berpuluh tahun pun tak mesra mcm saya rasa bila saya bergosip dgn Jenny hihi...Memang saya happy di tempat baru ni kerana ada Jenny...

Lapar la pulak...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalaam...

No comments: