advertisment

Sunday, February 27, 2011

Sehari Tanpa Laki...

Assalamualaikum...

Selamat pagi...Semalaman saya di rumah Mok Yoh, mlm td saya dah balik rumah saya...
Banyak aktiviti kat rumah tu...best! Saya nak tepek beberapa keping gambar...Nak tgk?? Jom...

Lepas brunch...saya angkut semua org keluar kecuali Mok Yoh dan Aji...dorang pi kenuri...

ini saya yg masih manis tanpa mekap seperti biasa...
heheheee...

sedang memanaskan enjin 'lori' Aji...
nak naik kena panjat dan haruslah bergambar kannn...
heheheee lagi....

ini adalah rakyat2 yg diangkut ke bandar...
Nana, Syasya, Adam & Kakak...
eh, ade sorang lagi...Puteri Bunsu...
dia tak mekap jd dia tamo disenep gambonye...
jap lg ramai sgt peminat katanya...Poodahhhh!!!
heheehee....

saya ke sini...kedai barang2 kek di tgh2 bandar Kuantan...

variety of tepungs...hehehe...

tak beli pun diaorg ni...tgk jeee....

yg ni c Nana beli la...nnt kek siap mane nak letak??
asek2 taruk atas pinggan...xde feel kek beli tau...

Dah beli barang2 keperluan, saya bawak pulak rakyat jelata round Telok Chempedak dan Taman Teruntum...Tak turun pun sebab tghri tu panas menggelitik wehhh...Memang round sungguh laaa... Nak balik tu, betul2 depan istana, ada motor pulis 4,5 bijik suruh semua kereta ketepi...Biasalaaaa...Ayahanda nak balik rumah dia, musti ade pulis kan...saya biasa dah dengan semua ni...sejak kecik lagi...Tapi, sebenarnya...

diorang ni yg lalu...wahhh...bestnye...motot besauuuu...

ade lagi...kapcai pun adeeee enterframe...hihi

lajuuuu...nak senep pun x brape nak sempat...

tak lenguh ke sangkut lengan kat handle cenggitu??
kalo nak ke Penang kurus laaaa lengan saya hahaha...

Habis tu terus balik rumah sebab c Nana nak bikin Blueberry and Pineapple Cheesecake...

tadaaaa...ini 90% siap...
harus dimasukkan ke fridge lagi...

ini yg 100% siap...mana pineapple???
ada kat dalam daaa...atas tu filling blueberry...
saya tak tunjuk steps dan bahan2 kan??
RAHSIAAAA...
Nana pesan suruh tempah ngan dia...
Dia akan decorate lagi vassssss utk tempahan korang...
oleh yg demikian, sila tempah via saya ya...
saya nak mintak komisyen senang hahaha...

Ohhh, dah nak tghari rupanye...saya nak siap2 gi kenuri sedara c Poziah...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...


No comments: