advertisment

Monday, February 21, 2011

Cita-cita masa kecik...

Assalamualaikum...

Saya baru siap kemas dapur...

Cuci pinggan, lap meja, sapu lantai...anak2 dinner lepas mengaji ngan Poziah jam 8.30 mlm...

Baru nak duduk tiba2 teringat plak cita2 saya masa kecik2 dulu...nak cite ke xnak?? Nnt korang gelak guling2...cite je lah...ngade2 ekkk??

Mase tu, cikgu kelas saya mintak 3 cita2...Setiap org mesti sediakan 3 jenis pekerjaan. Biasa lah, ada yg nak jadi guru, polis, askar, jurutera, arkitek. Tapi yg paling laku ialah doktor...Cikgu suruh tulis atas sekeping kertas dan hantar pada cikgu...

Pilihan saya???...Jangan gelak okkk...

ini yg pertama...best!

yg kedua...vassss gle...hihi

yg ketiga...diaaaa isabellaaaaa...lambang cinta...hihi

Kertas yg dah saya tulis semua ni, saya renyuk2kan dan bagi cikgu...Cikgu tu tarik sideburn saya...mcm nak putus nyawe sakitnye...! Dia marah saya renyukkan kertas tu.

Sebab apa saya renyukkan?? Saya malu dan takut kawan2 nampak pastu gelak besar2 mcm gegasi...

Balik rumah, saya cite kat abg saya perihal cite2 saya...abang saya tu sahabat saya masa kecik sbb jarak umur saya dgn c Ai adalah jauh...jd ape2 hal mg saya share dgn my runaway brother tu hahaha...

Dia kata, "Bagusnyaaaa ko ada cite2...Tapi aku rase baik ko mkn racun tikus je laaa...ko mati jadi antu lagi baik..."

Korang ade abang mcm ni??? Sedih la pulak bila teringat dia...Dah lama x jumpa dia...

Saya nak menangis kejap...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...

No comments: