advertisment

Wednesday, February 16, 2011

Digigit!

Assalamualaikum...

Apa khabar mlm ni? Saya ok tp ngantuk sikit...

Petang tadi saya ade kelas PJ...PJ?? Ape tu??

Alaaa...mcm lah korang x penah skolah...PJ tu Pendidikan Jasmani...

2 Mutiara saya bawak ke padang sekolah mcm biase...Saya rasa sangat berterima kasih pada 2 org sahabat yg sanggup mengajak saya mengejoin kelas PJ diaorang...Terima kasih Kak Cah dan Kah Shimah...hihi...Mggu dpn ajak lagi okk....

Mase Kak Shimah (bukan saya ya, skolah saya ade 2 org sama nama) buat aktiviti regangan, saya rasa sakit kat pelipat lutut. Bila saya pegang/picit kuat, cittt dia bnyi...mcm ada bende pecah...Saya intai2 kat rumput kut2 ade bende2 merayap mcm lipan manjat kain saya (sbb saya pakai baju kurung). xde la plak...

Pastu, saya nampak dia ni...

kerengga...

Tak lama lepas tu, geng dia lagi gigit saya atas lengan kiri...sakittttt tau takkkk kerengge oiiii....??? apesal nak gigit saya plakkkk??? saya picit meninggal terus di tmpt kejadian...

Tepat jam 6 ptg, seko lagi menggigit atas dada saya...Saya rasa tercabul kejap!! Kerengga gigit dada saya??? Saya dicabul kerengga??? Saya picit2  kasik mati jgk...maaflah kepada pencinta haiwan sekalian. Bukan niat saya nak membunuh dia. Tp dia yg kekah saya dulu okkk...saya tgk di atas rumput xde plak saya terpijak sarang dia, malahan atas rumput seko pun takde...

Balik rumah dgn 3 bintat. Di pelipat lutut, lengan kiri dan atas dada...Saya bgtau la Poziah hal dicabul ni...

"Kerengge tu buat akupuntur free kasik buang lemak sket..."

Pastu gelak2, senyum2...

Nanti lah saya kurus semula...siap! Saya akan panggil dia C Buncit setiap hari!!! Tengok lah nnt...

Saya nak tidur...Stress sbb tiade pembelaan hari ni...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...


p/s : Gambar tu bukan kerengga yg cabul saya...gambar tu saya google je...


3 comments:

Ticer Syah said...

kakakakaka... kerengge gatal la tuh....kakaka

eeeda said...

akak... org gelak sorang2 baca ceta nie... pandai betul akak bercerita..

simanis said...

sakit ati wehhh...mggu depan PJ kene bwk spray serangga...sblm PJ spray 1 padang dulu akakakka...