advertisment

Friday, March 4, 2011

Today is Friday...

Assalamualaikum...

Selamat hari Jumaat semua...

Pagi ni saya bangun lewat! 6.45! Hah kauuu...melompat!

Saya kunci jam pukul 6 mcm biase...tp hari ni bile dia berbunyi saya tutup dan tersadai tepi katil...dalam ati duk cakap 5 minit lagi bangunlah...5 minit apenyeeeee...45 minit saya lelap sambil duduk...Fuhhh best!

Semayang subuh laju2, pastu cepat2 gosok baju skolah Kakak, baju melayu Adam dan kemeje c Poziah...Time ni kedengaran suare cengkerik membebel2 apesal tak bangun masa jam bunyik jam 6 tadi...?? Alooo incek cengkerikkk...saye terlewat bangun pun, semua org pakai baju bergosok sblm kuar rumah tau...dan semua org siap sarapan roti bakar pagi ni tauuuu...Awak??? Ape jasa awak pagi2??? Takdeeee okkk...Semua saya yang bikinnnn...oh ye, mase jam bunyik tadi awak tak dgr ke incekkk?? atau telinge awak dipenuhi timbunan sampah sarap??? Elehhh, saje buat2 tak dengar sbb malas bangun tutup jam tu, pastu nak marah org!!!

Tapi saya x menjawab laaa...Malasss layannnnn...Lantak la nak bebel ke ape ke...Kalo menjawab nnt perang sabil plakkk...Hari ni dah Jumaat, esok hujung minggu...Kalo perang nnt hujung mggu duk rumah je sbb masing2 tak de mood...oh tidakkkk kesiannnn anak2 dan ibu diorang tabley shopping hehehe...

saya pinjam gambar ni...
ini bukan cengkerik yg saya maksudkan...hehe...

Saya harus menelan Cornflakes skarang...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...

No comments: