advertisment

Thursday, March 3, 2011

Saya Suka Menulis...

Assalamualaikum...

Selamat pagi semuaaa...

Ada antara sahabat2 yg berkata, "banyaknya masa awak skarang ya, smpai dah ada blog"...

Saya memang suke menulis sejak dlm perut Mok Yoh lagi hahaha...Entah la, mg saya suka menconteng sana sini...Mg sejak sekolah rendah saya dilatih menggunakan tulisan Marion Richardson...Jadi tulisan bersambung ini bila ditulis banyak2 nampak kemas dan cantik...Sejak itulah saya mula cintakan tulisan saya sendiri walaupun x cantik mane sebenonye...hihi

Tentang banyaknya masa saya tu...Saya work smart okkk...saya peruntukkan masa untuk berblog ialah pada waktu pagi lepas anak2 ke sekolah dan laki ke ofis...dan malam plak saya buka netbook selepas anak2 siap dinner dan saya siap mngemas dapur...Kakak dan Adam akan buat homework, dan saya akan mengupdate blog...Senang kan??? Syasya tak kacau ke??? Syasya akan disajikan dgn kartun di channel disney 613..."Syasya...It's Pororo..." pasti dia akan melekat di dpn tv hehe...oh ya, dia harus dibekalkan dgn sebijik buku dan sebatang pensil yg tumpul utk menulis supaye dia berasa sebaya dgn kakak dan abangnya...hihi

Saya bersyukurrrrr sgt40x...saya dicampak ke tempat keje yg baru ni...hilanglah stress yg selama ini saya tanggung sampai nak meroyan haha...Baru sekarang saya dapat lihat dgn terang dan jelas "halatuju hidup saya sebenarnya..." Baru skarang saya dapat susun atur kehidupan saya yg dulu lintang pukang...Baru skarang saya dapat memanfaat masa 24 jam sehari yg Allah bagi tu...Walaupun saya bukan dari keturunan org kaya raya, yg bila bergerak setapak je semua bibik buat, sebulan skali pegi oversea, sekurang2nya saya berbangga dgn diri saya yg saya punya masa utk menulis utk kepuasan diri sendiri...

ini saya semalam dengan warna kelabu...
warna ni menyebabkan idup saya x ceria.
rase mcm baru balik melawat org mati je...hehe
tu spek Mok Yoh saya rembat...
yg saye nye dah arwah c Syasya pijak!

Kenapa saya asek2 bergambar dlm kete je?? sekerat je nampak kan...?? Ini adalah sebabbbb, saya sekarang masih lagi belum berjaya menurunkan berat badan saya ke berat asal, sebelum saya kandungkan c Syasya setahun lebih yg lampau...Andaikata, saya bergambar penuh satu badan, dikhuwatiri ada yg rebah dan pengsan...hehehe...Jadi...banyak2 lah bersabar okkk...saya belum ready nak pamerkan diri saya yg sgt2 lah berat ini...huhuhu...

Saya nak sambung tanda kertas exam kanak2 sekolah...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...

No comments: