advertisment

Tuesday, March 8, 2011

Budak2 sekarang makin berani...

Assalamualaikum...

Selamat pagi yg indah...Kat Kuantan ni hujan...best sgt2 laaaa setelah beberapa ketika panas je...syukurlah...

Hari ni saya nak baca suratkhabar...terus nampak ni...

menyirap kejap wehhh...!!!
kita bagi diaorg ilmu, dia plak tunjuk samseng!
skg polis tgh cari...buat pandai sgt, pastu lari...
sgt bodoh! kalo berani sgt, dah buat, tanggung la kan...

Saya doakan anak2 murid saya semua tak terjebak la dlm kes2 mcmni...Kesian kat mak bapak okkk...

Breakfast time...Hari ni saya nak makan roti bun ngan melo es...Pagi2 dah minum ais??? Tak lah, milo tu saya buat pekat kaw2 satu tumbler besar letak dlm fridge. Pagi ni, tuang je laaaa...sgt nikmat weh! hehehe

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...

Sumber : myMetro

No comments: