advertisment

Wednesday, March 16, 2011

Petua...jeng jeng jengggg...

Assalamualaikum...

Selamat Hari Rabu...semoga hari ini mendatangkan sejuta rahmat buat kita...

Saya ingat hari ni nak gi bank, tapi mcm malas...kejap nak gi, kejap malas...kejap nak bawak anak2 jenjalan, kejap malas...VERY UNDECIDED bak kata Mok Yoh hehe...

Kejap nak beli breakfast, tapi malas nak tukar baju, kejap nak masak, kejap malas...Ape nak jadik neh???

Akhirnya, saya masakkkkk je sarapan...Kerana takut anak2 kebuluran, saya masakkkk laaaa...sarapan pagi ialah sedikit pening...Kakak nak bihun, Adam nak mee, Kakak nak udang, Adam nak lala...Mengade2 plak cuti ni ya...Oleh yg demikian, saya campur semua skali! Senang! Sape gaduh2 lagi saye tampo laju2...hehe....Habis bab tu...Malas ambik gambo mi campur tu...Saya tgk pun pening hihi...

Saya nak cite hal goreng keropok keping. Petua ni mesti org tak pernah dgr kan...

Masa nak goreng keropok tu, panaskan minyak, masukkan keropok 2 keping dan....

sile tekan keropok tu dgn sudip sejak mula dia dibenamkan dlm myk...

balikkan dan tekan lagi...

pastu angkat dan toskan...hasilnya??
awak akan dpt keropok yg lurus dan jimat ruang utk disimpan...

Sila try skarang jgk...hihi...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...

No comments: