advertisment

Sunday, March 6, 2011

Last day cuti free...

Assalamualaikum...

Apa khabar?? Saya sihattttt...

Saya belum mandi pagi...sebab sibuk membibikkan diri di rumah sendiri hehehe...

Poziah mane??? Dia jam 10 dah kuar...ambik MIL pastu gi melawat sedara arwah ayahnya meninggal di Jaya Gading.  Saya nak ikut tapi dia kata saya tak kenal siapa yg meninggal tu...Boleh???? Suke ati lah! Duk rumah boleh kemas rumah jugak...(ye keeee kemas rumah???) hehehe

Saya banyak ke arah pendobian...Hari ni saya cuci kain 2 mesin penuh...selimut, cadar, sarung bantal, semua lahhh...tapi...saya x sidai punnnn...tu semua bahgian c Poziah okkk...tggu la dia balik jap gi sidai...hehehe...dgn laki sdri pun nak dengki...haha...seskale ape salahnyeeee...

yg saya sidai hanyalahhhh...mereka ni...

ini baru sebahgian...ada lagi blm hanger...
silau sgt kat luar ni weh!
blh bute mate lelame kat luar ni...!
Alasannnnn...heheheh...

Harus mandi skarang...Tikus tanah pun wangi lagi nak banding saya ni...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...

No comments: