advertisment

Monday, March 14, 2011

Bobby la pulakkkkkk....!!!

Assalamualaikum...

Hari ni sepanajang hari c Poziah siapkan asgment dia...Siap cuti weh sbb hr ni last day hantar online...Ok, kasik can laaaa...semua org tak kaco ayah dia. Biar je dia siap kan semua keje dia...

6.02 minit petang dia siap hantar online ke OUM...saya sangattttt legaaaa....hehe....

Dan2 kuar ngeteh bersama sahabat sejati sentiasa di hati smpai cecah mgrib...Saya tak marahhhhh punnnn....Kasik cannnn....lepas tensionnnn....

Malam ni pas dinner, saya baru nak capai remote, tiba2 ade angin laju dtg...zussssssss capai remote dannnn.....

ini filem Bobby...
Hero : Rishi Kapoor
Heroin : Dimple Kapadia
channel 108 okkkk...

Dia siap ckp, "Maa...ce nyanyi Mishail tooo nehiiii..." Saye??? Nyanyi lagu tu?? Puiiihhhh!!! Dah la rebut remote ngan saya, ade hati lagi suh saya nyanyi bagai...

Oleh yg demikian, saya akan tidur dgn sangat awal pada mlm ini...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...

2 comments:

Ticer Syah said...

kakakakkaka... ko patut nyanyi sambil lari2 keliling rumah mcm renab..kakakka

simanis said...

nyampah butui aku...asal dia tuko cenel pasti industan...balik2 pelem same...stress aihhh...hehe