advertisment

Thursday, March 17, 2011

Shopping Tingkap...

Assalamualaikum...

Selamat Hari Khamis...haha...

Skarang adalah jam 10.59 pagi...Temujanji saya dgn c Poziah adalah pada pukul 10 pagi...dan saya adalah seorang yg menepati masa...Gile! nk kuar ngan laki sendiri pun kne buat appoinment ke??? Laki saye menteri kabinet kah??? Owhhhh tidakkkkk...Dia rakyat jelata yg biase2 je....tp sgt merase kan bahawa dirinye seorang ahli politik yg sibukkkkk smpai xdan jumpa anak bini dlm seminggu...haha...Cara saya ckp ni mesti org kata saya tandus kasih sayang laki kannn...???

Tak lah! Dia memang suka menyibukkan diri dia all the time...Saya plak suke care dia tu sbb senang saya nak pi merayap kat bando nu seseorang diri...nak beli ape xpayah rujuk laki, "ini boleh beli tak?" kalo laki x kasik, letakkkk la semula bende tu dgn air liur yg berjejes2 nitik ke lantai...haha...

Tapi hari ni saya rase nak bermanje2an le plak ngan dia...saje le ajak kuar hari ni...Dia set masa, ok esok kita jumpa jam 10 pagi...Skang ni??? dah jam brape??? hujung rambut pun tak nampak weh!!!

Saya malas nak kol...sebab ape??? Nnt dia bagi saya ayat standard,"dah on the way ni..."

Podahhhhhh!!!!

wekkkk!!!

Saya akan tunggu lagi 5 minit...kalo xde jgk, tukar baju dan tarik selimut...Mogok!!!

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...

No comments: