advertisment

Friday, March 11, 2011

Pulang ke pangkuan...

Assalamualaikum...

Selamat pagi hari Jumaat...

Weh, wehhhh...hr ni last day skolah lahhh...

Tak terase pun dah nak cuti...Selame ni, cuti lah saya tunggu2...Sebab ape ya??? Sebabbbb...di sini, saya tak stressssss dgn keje dan rakan2 setugas...Hari ni haruslah gumbira sakan....

Mlm td, saya tdo rmh Mok Yoh. Dia ngan Aji balik kg jumpe adik spupu saya nak ke Mekah buat umrah. Jadi saya haruslah tdo cni, nemankan 2 org gadis yg x brape nak remaje neh haha...

Mgrib tu, saya telah mngirimkan pd Mok Yoh renab 3 bradik tu utk dihantar pulang ke pangkuan bape nye atas 2 sebab utama...

a) Saya dan ahli2 keluarga tak pandai langsung nak bagi kasih sayang kat diaorang...asek2 dlm cage je...
b) Bape nye nak buat umrah jadi saya bg le jumpe ngan anak2nye smule...

papai bebit...jumpa lagi nnt kat kampung...
(kalo awak tak disatekan laaaa...)

Kepada Pok Pa...semoge selamat pergi dan balik...semoge beroleh umrah yg mabrur...

Syahdu le plak rase di hati....

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...

No comments: