advertisment

Saturday, March 12, 2011

Goh! Liza! Dah sampai weh!

Assalamualaikum...

Selamat pukul 9.40 malam...hehe

Jam 6 petang tadi saya ke Peramu cari sayur...balik rumah je dah mgrib...c Poziah ambik 5 keping surat yg basah lencun dek kerana hujan lebat tghri tadi..."Semua surat Ma..." Saya x pandang pun sebab semua surat nama saya adalah biasanya surat pengutip hutang yg berkaliber mcm BIMB, CIMB, Celcom, Maxis dan ade beberapa jenama terkenal lagi...hehe...oleh yg demikian saya sedikit pun x heran tentang surat...hehe...

Tapi bile c Poziah sebut..."Ada pos ekspress..."...mcm kude jap saye melompat. Naseb x retak lantai je hehe...

ni diaaaa...sekerat basah le...
peti surat saya kalo ujan berangin, air ujan berlumba2 nak tumpang berteduh!

dari siape??? kejap le wehhh...hehe
dia ni anto hadiah saguhati GA...

tadaaa...gelang tgn lip lap lip lap dan bookmark...
saya sukeeeeee sgtttt...best best best!!!

mcm disukat2 je...cukup2 je saiz dia kat betis tangan saya ni...
Lebiuuuuuuuuu Goh!!!
Terima kasih dawon keladi...
Sile buat GA lagi...hehehe...

Surat ke dua ialah...
ini dari Liza...hasil rendaman sekerat hari, ginilah rupe nye...
siap karat bagai weh haha...anggaplah itu sebagai daun kering musim luruh...

Liza menjemput resepsi dia kawin ngan abg soja...
19 hb nnt...kat Lumut...
mlm ni dia baru siap dinikahkan...
dah jadi Mrs Ramlee...
Tahniah Liza...semoga bahgie smpai surgaaaa...

Saya sgt happy mlm ni...Tengkiu again Goh, Congrats Liza...

Saya nak gi bikin Milo ais kaw kaw kejap...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...



5 comments:

Ticer Syah said...

ciss..apsal leh basah..ciss..kakakka... tahniah2..tak sangka cepat pula mereka bertindak..kuikuikui

simanis said...

haha...peti surat aku tu ade sikit pening daaaa...hihi

eeeda said...

den punya tak sampai lagi nie... kotak hijau...

simanis said...

haha...sabau le menanti...haha...

Ticer Syah said...

ngko pnya takde ekspress la eeeda..kekeke.. sbbnye besor bonar.. tongah2 bulan ni hah.. poket den pon tipihhh..kuikuikui.. sabo la yo.. ekau poei la bjalan2 dlu.. nnti sampai habaq kat den..akkakaka