advertisment

Sunday, March 20, 2011

Siape tu kat dapur???

Assalamualaikum...

Selamat hari Ahad...Kat Kuantan ni ujan...Best mendung2 gini...Tapi xleh ke pasar tani la plak, aiseymennnn...

Hari tu Sabtu mggu lepas, saya xleh nak tidur malam. Tak tahu apepasal. Saya keluar bilik, teman c Poziah tgk tv. Cite ape??? Cite ape lahhhh lagi yg dia suke selain hindustan?? Cuma mase tu kebetulan cite Yaadein, moden la sikit. Selera la jgk  saya nak tgk...

Hero : Hrithik Roshan
Heroin : Kareena Kapoor yg jelita...

Xdan setengah jam saya tengok cite ni, c Poziah dah lelap dgn bahgianye...Saya tak kisah lahhhhh sbb cite dia adelah di zaman moden hehe....

Masa tu part c Kareena tgk lumba beskal. Pengambaran kat Malaysia ni. Ralit gle tgk cite ni weh hehe...Ade org duk kibas kain kat dapur saya. Alaaaa...mcm time kite nak jemur kain tu kan kite kibas2 dulu baru jemur...ha, mcm tu lah bunyi nye...2x...Kalo 1x mgkin saye silap dengar kan??? ni, 2x!!! 

Saya memang siap mesin baju mgrib tu 2 bakul. Blm disidai sbb tukang sidainya penat. Saya tgk kat dapur yg gelap tu, xde ape2 pun...dan2 mata saya tgk jam iaitu pukul 2.25pagi. eh eh bukan, 2 pagi (sbb jam rmh ni adelah dipercepatkan 25 minit)...

Dalam hati saya ckp, kalo stakat main kibas2 je kire ko tu x hebat mane lah...Ko memang hebat kalo kain 2 bakul tu semua ko sidai...dan saya sambung tgk Yaadein smpai habis jam 3 lebih, pagi...Pastu saya tgk Oprah show, saya tgk Jamie Oliver, mcm2lah...

Saya hanya tidur sesudah subuh...dan kain 2 bakul tu, tak disidai langsung...Kau memang bacul!!!

Saya nak habiskan tanda buku...esok da nak skolah...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...


No comments: