advertisment

Thursday, March 10, 2011

Hidup ini seharusnya ceria...

Assalamualaikum...

Saya bersiaran dari sekolah...

Wahhhh...ada yg mengata saya update blog manjangggg...tak ngajo ke cikgu oittt???

Wellllll...haloooooo...i've told you earlier...i work Smart okkkkk....

Contohnya skarang, saya sedang menggantikan kelas cikgu yg x datang pada hari ini, saya update le blog...oh ya, kelas ini saya tak ajar English. Kalau ada cikgu x datang dan kelas tu saya guru bi nye, saya ajo le bi time ganti tu hehe...ngerti???

Yg keduanye (bile mase yg ptame?? hehehe), saya ade banyak draft yg disimpan dlm ni...perlu touch up sikit2 dan post je...harap semua org tak silap paham...

Tajuk entri ini ialah "hidup ini seharusnya ceria..." Setuju dok???

Saya memang suke ketawa...Saya suke ketawa sebab ketawa tu best sgt...Saya tahu ketawa berdekah2 tu berdosa...tapiii...kalo dah jumpa kawan2 dan borak macam2 tak kan la boleh saya nak ketawa KAH KAH KAH je....

Tapi, saya pernah test tak ketawa sehari...senyum pun x brape nak senyum...tahu ape jadi???

Balik rumah je rase stress, rase nak terbakar kepala, rase nak marah, pastu rase sebak dada, perasaan bercampur2...semua adaaaa....Last skali saya muntah beria2 dan tidur...Esoknya, saya bangun dan berfikir..."Mcmana ada org yg sgt pendiam, tak mesra alam, xsenyum, tak ketawa dan hanya buat keje sendiri...??" Adakah dia gembira dgn cara dia cenggitu?? Mungkin dia happy mcm tu kan...Lain padang lain belalang...Tapiiii...saya memang tak boleh! Saya tak boleh x ketawa dalam sehari...hehehe... Pendek kata, idup saya ni x serius mane pun..hehehhe...  

mcm ni la saya kalo jumpe kawan...kahkahkah...hehehe...
tp ni bkn saya...saya ni manis dan bertudung okkk...

Betullah kata orang, "Laughter is the best Medicine"

Saya nak solat Asar dulu...jam 5.20 nnt ada kelas...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...

No comments: