advertisment

Saturday, March 26, 2011

Hari Sabtu nan indah...

Assalamualaikum...

Selamat Hari Sabtu...

Kebanyakan umat pada hari yg berbahgia ini adalah sedang berbahgia di rumah dgn family masing2...seronokkkk sangat ke duk rumah hari ni??? Saya berbunyi dengan sedikit jeles di sini...haha

Saya ialah umat yg bekerja hari ini. Pagi tadi ade mesyuarat agung Pibg...saya ajk makanan.

ini ialah bilik bimbingan dan kaunseling yg siap dimekap
dan dijadikan tmpt makan org atasan...

ini adalah kelas 2 Mutiara, kelas saya yehhh...yg telah dimekapkan
dan menjadi tempat makan rakyat jelata...
ada bihun, mee, kuih 2 jenis dan air mineral.

Siap semua kerja, saya rasa dahaga mcm nak pengsan...
ini Jenny...dia yg bertanggungjawab mendrift saya ke restoren ni.
dia minum melo es kaw dan saye hirup teh o ais kaw jgk boleh...??? bolehhhh...

Dan yg paling best ialah, lepas habis meeting tu, semua guru pun ade meswarat...
yg duk pandang kite tu, ialah GB saya...meeting ini mengambil mase yg
tak berape lama, dan tak brape nak sekejap...dalam sejam kot...

Hari ni saya rasa mcm sekolah ganti la pulak...Penat betul...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...



No comments: