advertisment

Monday, March 7, 2011

Hindustan...

Assalamualaikum...

Dah jam 11 malam...Saya baru balik isi myk kete...RON97 yg mahal nak mati tu! hehe...

Sampai rumah, c Poziah bukak cenel kegemaran dia...ZEE...108...

Hindustan lagik! Hari ni kembar dia blakon, c Anil Kapoor...wahhhh lagi selokkk la dia menonton...

Ape best tentang hindustan selain heroin dia pakai baju sekerat nampak pusat dan kain yg bapookkkk la jarangnye??? Jalan cite dia best??? Saya tgk semua lebih kurang same je blake...Balik2 cite cinte terhalang, antara 2 darjat, si kaye ngan si miskin...Yg c hero plak mstilah yg ensem, muke putih mcm gay, tggi, pandai menari, gelek bagai...oh ya, c hero ni mestilah yg siap ade package senang merembeskan airmata ye...tak tahu lah nak ckp guane bile lelaki menangis berair air idung tatkala melihat makwenye dilarikan org jahat! Mcm bodoh kan???

Saya tak faham kenapa harus c Poziah ni minat gile cite hindustan walhal dia tahu dah ending cite pedooh ni...Akhirnya msti, kalo heroin kene culik, c hero nye ditembak puluhan kali ponnnn, grentiiii tak mati okkk...kalo geng jahat kene debik ngan c hero skali je dah boleh menggelitik mati kan??? Bile saya tanye best ke cite ni??...dia jawab biase biase je...Tapi, cara dia menonton kemain lagik! Beria sungguh!

Kdg2 saye saje nak test dia...Siape heroin dia ni??? Sape hero dia??? Yg hero jgn lah ditanye sbb dia xkan ingat org lain selain c Shahrukh Khan ngan c Pendek Salman Khan haha...yg len OUTTTTT...hihi...Heroin plak yg dia tahu Kajol je manjangggg... balik2 Kajollll yg dia sebut...bukan lawo mane punnnn...

Saya kdg2 tgk skali je dah boleh kenal pelakon dia...tapi, amatttt la jarrangggg saye tgk cite hindustan okk..

inilah cerita yg ditonton c Poziah skg...
hero : anil kapoor
heroin : rani mukarje sepupu kajol...

Pelik sungguh bile dia tak keluar berfutsal atau berbadminton...hehehe...

Saya nak tidur dah skarang ni...Selamat malam...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...

No comments: