advertisment

Monday, April 11, 2011

Tiada lagi rengekan anak...

Assalamualaikum...


Selamat hari Isnin...


Pagi2 dah sedih bace sokabar...


PILU...Khairul menunjukkan tempat anaknya, Siti Nur Hazwani mati tergilis ketika dia mengundurkan kenderaannya tengah hari semalam.

HULU TERENGGANU: “Dia merengek sambil menangis mahu mengikut saya keluar menyebabkan saya terpaksa memujuknya berkali-kali memberitahunya tidak dapat membawa dia bersama kerana mahu pergi kerja,” kata Khairul Azhar Abdullah, 46, yang terlanggar anaknya sendiri ketika mengundurkan kenderaan pacuan empat roda Mitsubishi Pajero di hadapan kedai makannya di sini, tengah hari semalam.
Dia yang sebak ketika ditemui di tempat kejadian berkata anaknya, Siti Nur Hazwani, 3, yang juga anak bongsu daripada lapan beradik amat rapat dan manja dengannya. 
“Ketika mengundur kenderaan, tiba-tiba saya terdengar bunyi seperti terlanggar sesuatu lalu memberhentikan kenderaan. Saya terkejut apabila melihat anak kesayangan terbaring berlumuran darah di bawah Pajero,” katanya.

Menurutnya, dia langsung tidak menyedari anaknya itu berada di belakang kenderaan ketika mengundurkannya di depan kedai makan milik keluarga di Kampung Batu 21, Bukit Ara, dekat sini kira-kira jam 12.30 tengah hari, semalam.

“Sebelum menggerakkan kereta, saya pasti dia sudah masuk ke dalam kedai selepas memujuknya kerana tidak dapat membawanya bersama. Saya tidak sangka dia keluar semula dan berdiri di belakang Pajero ketika saya mengundurkan kenderaan itu,” katanya.



Sedih betul saya rasa...

Jumpa lgi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...

Sumber : myMetro


2 comments:

UpProfits FX said...

Siannyer..

Singgah sini..salam kenal..i follow..

Latest Entry : Jom ExChange Link dengan Blog UpProfits!

riza said...

hai...datang jalan² kat sini dari blog BA... :)