advertisment

Friday, April 15, 2011

Cara free mengkilatkan barang mas anda...

Assalamualaikum...

Selamat jam 9.30 malam...

Esok ade kenduri kat kampung c Poziah. Saya ni kalo kenduri kendare ni baru lah nak pakai seurat dua barang kemas. Bukan niat nak menunjuk, tapi biarlah jadi penyeri tangan. Kalo tak pakai ade jam je le kat tgn kiri ni. Nnt org ckp keje cikgu tapi emas seurat tak mampu nak beli...hehe...

Tadi saya tgk gelang saye yg seurat ni sgt kusam dan muram je warna nya...Lame tak pakai sbb skarang musim gemuk dan saya rimas bergelang. Kalo gadai boleh dapat duit jugak kan??? Hehe...gile...gile...Itu adelah gelang kawin dan saya kena simpan nye sampai mati, itu pesan laki saya. Tapi, kalo dia mati dulu??? hehe...jual je la ekkk?? Beli gelang baru...akakaka...

Oleh kerana gelang tersebut adelah kusam dan ade sikit2 daki kering (kikikih), saya nak kilatkan dia ni dengan cara yg mudah dan yg penting free...

Ambik garam 2 sudu kecik dan 1 mug air suam...Kacau sebati dan minum rendamkan barang kemas awak semua. Biarkan 10-15 minit. Pastu, angkat dan bilas air paip dan lapkan. Awak akan nampak gelang bersinar dan daki2 semua tu dah takde.

mak aihhh beso nye gelang ni...
beso mane lee tangan tuan dia ye...

Selamat menerai.

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...

No comments: