advertisment

Friday, April 15, 2011

Rahsia Saya Terbongkar...

Assalamualaikum...

Selamat Hari Jumaat, penghulu segala hari...

Ada antara kawan2 sekerja dan biras2 saya bertanya apa saya makan yg menjadikan saya sangat cergas??? Maksud cergas di sini ialah saya tidak penat sepanjang masa...hehe...

Jadual saya bermula jam 6 pagi setiap hari dan kepala saya hanya bertemu bantal adelah paling awal jam 12 malam...Begitulah aturannya setiap hari...

Ini rahsia saya...

dia akan merepair semua benda yg x ok, dari ujung rambut smpai ujung kaki.
saya menelan benda ini selama 40 minggu menghamilkan c Syasya...
selama itu, 12 botol telah licin isi nya saya minum.
ini adelah makanan sunnah.
mengandungi air zam2, kurma, buah tin, dan banyak lagi...

Syasya ketika lahir adelah bersih dan berkulit licin. Darah nifas adelah tidak berbau dan cepat kering...Tetapi setelah sebulan Syasya lahir, saya terpaksa stop minum dia ni adelah kerana susu yg mencurah-curah tanpa henti kerana dia juga berfungsi memperbanyakkan susu ibu. 

Syasya adelah anak bongsu saya...

Sehingga sekarang, saya dah tak minum, tetapi saya percaya badan saya cergas adelah kerana kesan daripada minuman sunnah ini...

Bila Syasya genap 2 tahun (lagi 3 bulan) saya akan sambung minum dia ni semula...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...

2 comments:

Atiey said...

wah bestnyer memang bagus minum mcm nie..baik tuk hati n otak anak2..manis beli kat mana yer??? ade tk tuk anak jer...mummy nk kasi danny minum

simanis said...

saya tak tahu mane agen dia mummy..saya slalu beli dgn jiran depan rumah je...mummy google nnt ya...