advertisment

Friday, April 22, 2011

Hari Jumaat...dannnn...futsal lagi...


Assalamualaikum...

Selamat hari Jumaat malam Sabtu...

Biasa lah di hari Jumaat malam mcm ni, c Poziah akan ada futsal.

Saya adelah sangat penat utk ikut serta. Tapi, kesian c Adam nak main bola...Nak tak nak terpaksalahhhhh ikut dengan hati yg sangattttt tak ikhlas...

Mata saye adelah lagi malas daripada mata kucing Garlfield tu...Nak buat camne ekkk??

Siap makan tadi, c Poziah beli ketam badan itam tu. Ade org jual kat tepi jalan. Katanya ketam nipah. Sekilo plak tu! Ape saye nak buat ngan ketam tu??? Ok ke kalo masak lemak kuning ngan belimbing buluh??? Boleh ke tumis sambal pedas??? Nyonya yg jual tu td kata sedap jika dibuat sup... Sup ketam??? Rasanye seumur idup saye tak pernah telan pun lagi sup ketam tu...Adoiii pening...

Badan penat, otak mula tak leh nak pikir...Tapi, andaikata saya tak ikut dia ke futsal malam ni, dia adelah seorang bapa yg hanya akan sampai ke rumah apebila jam cecah 1.30 pagi...Bolehhh??? Boleh aje dia tu... Kalo saya bebel suh balik cepat sikit dia akan kata, "siap ngeteh balik laaa...". Daripada berdosa ngata laki sdri, baik saya diam je...Ikut dia lah jam brape pun nak balik...JANJIIIII, BALIKKKKK...!!!

Saya nak masuk dalam kete...Malas lah duk lelama sini... Panas! Ceh! Padehal dah siap gune internet free hehe...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...


No comments: