advertisment

Saturday, April 9, 2011

Nak tunjuk gerai otak2 best kat Fitrihadi...

Assalamualaikum...

Selamat Hari Sabtu...

Saya baru balik minum petang...

kat warong Moksu Peramu, Kuantan...
Fitrihadi khabarnya blm pernah jejak Kuantan.

nampak tak tu, incek Fitrihadi?? umat berderu2...
kelapa muda adelah bersepah2 di sini ya...
semua kedai pun ada...hehe...

ramai betul orang...mane saye nak duduk ni...

diambil oleh jurugambar tak mahir ok...banyak menu dia ni...
jgn ngeleng kepala incek Fitrihadi ya...hehe

ada udang celup tepung, sotong celup tepung, goreng pisang, keropok,
fishball, ketamball, banyakkkkkkk lagi...

kat belakang ni, ade nasi minyak, nasi dagang, mi talam, laksa, laksam,
puding karamel, nasi putih dan mcm2...

sangat best, Incek Fitrihadi...

Tapi yg tak best ialah...Sata dan Otak2 yg incek Fitrihadi gemar tu dah abes...sebab saya datang lambat...
Saya sangat kecewa sbb xdapat makan mereka tu...Kat sini mereka berdua tu sangat lazattttttt...sebab ikan yg digunakan ialah ikan segarrrrr...

Maafkan saya incek Fitrihadi...Lain kali saya akan datang awal hehe...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...




No comments: