advertisment

Friday, April 29, 2011

Masa presentation org menguap...


Assalamualaikum...

Ini adelah percubaan ke 119 kali saya meng-connet internet via berukbeng Celcom... Bengkak sungguh perasaan saya...umpama ditumbuk buku 5...cisss...Saya bayar bil ontime...apesal putus2 je nih???

Sabar...

Tajuk malam ni manusia2 sekalian ialah, pernah tak masa kite/awak semua melakukan aktiviti presentation, terdapat segelintir manusia yg kurang oksigen?? Maksud kurang oksigen di sini ialah merujuk kepada manusia2 yg MENGUAP masa kita bercakap kat depan tu...

Dulu kat Uitm, selalu time presentation je saya dah set dalam otak saya. Group si Senah mesti boring...Jadi, saya dah ready la. Ayat pertama dia cakap saya dah menguap hehe...jahat kan?? Tapi, bila time saya kena present, kalo ade manusia yg menguap je terus saye tanye...Tak best ke suare saya sampai akak menguap??? Terkial2 akak tu jawab, "eh, eh taklah...akak tidur lewat malam tadi..." hahaha...Keji...


Saya nak bagi petua untuk gagalkan misi menguap dalam majlis penting...

Bila rasa nak menguap je, cepat2 gigit manje lidah sendiri. Saya sebut LIDAH SENDIRI ya...Jgn birah2 nak gigit lidah org lain pulak!!! Lidah tu perlu digigit sikit je. Dan yg paling penting masa gigit tu hendaklah dilakukan dgn mulut tertutup. Tak payah la jelir lidah panjang2 keluar dan gigit! Tu bodo namanya...Ce terai time nak tidur karang...Gerenti menjadi punye...Saye dah amalkan lame...Sebab tu saya nampak anggun je kat mana2, walaupun ngantuk nak mati hehe...ceeeewwaaahhh!!!

Selamat malam...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...




1 comment:

sW33tdARLiNG said...

ehhh tiba2 dapat tips kat sini.. baiklah, rasa sakit tu tiba2 menyedarkan saya bahawa saya berada di opis, bukan atas katil umah.. kekekeke