advertisment

Saturday, April 2, 2011

Pantai Sepat...

Assalamualaikum...

Petang tadi saye ke Pantai Sepat...7-10 minit je dari rumah saya...Kampung c Poziah hehe...Meh tgk gambar2 ok...hehe...

air surut le pulakkkk...jauh nau...

tu c Kakak ngan c Adam...pantang kasik turun kereta terus main pasir...

sepanjang pantai memang ramai org piknik...
ni belah kanan nya...

ni sebelah kiri nya plak...ujung skali sana ade la playground utk kanak2...

pokok2 dia semua nya adalah mcm ni...redup2 blake...

lagi pokok besar dan redup...

ada gerai2 jual keropok, goreng pisang dan ntah le ape lagi hehe...

Saya x minat mane berada kat tepi pantai ni. Mmg saya x minat langsung. Tapi dah terkawen ngan org kampung ni jadi mg saya wajib la kerap ke sini hehe...Kalo tanye saya best ke tidak pantai ni, jwapan saya, NTAH...Saya xpernah plak nak piknik kat pantai yg 2 minit je ngan rumah MIL...

Gambar2 tu semua c Poziah yg senep...eksaited laaaa kunun sbb saye nak tulis pasal kampung dia...mane saye...???

duduk jaga lemak dlm keta ya hehe...
lagi 1, kulit harus dijaga takut hangus sbb kat luar panas hehe...
work smart...haha...

Sape2 yg tak pernah jumpa laut, meh datang sini...Kuantan Pahang Darul Makmur...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...






No comments: