advertisment

Sunday, April 3, 2011

Breakfast jadi lunch...

Assalamualaikum...

Selamat hari Ahad semua...

Hari Ahad semua rakyat dlm rumah ni adalah diizinkan bangun lambat tapi tak termasuk c Poziah sebab dia ke Temerloh awal pagi...urusan peribadi dia bersama teman2 sejati sentiase di hati hehe...

Oleh yg demikian, saya masak lah nasik lemak jam 10 pagi...Tapi xde soranggggg pun yg bangun time tu...Semua orang adalah bangun jam 11.30 pagi. Rupanya mlm tadi c Kakak tgk cite Penanggal smpai dekat jam 1.30 pagi...Patut la bangun lewat gile hari ni...

Oleh itu, bile tido lame memang le lapar kan...bangun je terus cari nasik...perut orang kampung lah katakannnn...

ini nasik c kakak...telo tu kuningnye sepatutnye meleleh...
tp td saya terebus lame sket jd dia nye adelah sedikit keras.
jgn di tanye mane timun, bilis goreng dan kacang ya.
semua tu dia xlayan...

ini nasik c Adam...ikan selayang goreng bawang putih.
mcm c Kakak jgk dia x layan timun dan yg lain2 aksesori.

Mana nasik saya??? Nasik saya adelah lengkap dengan semua aksesori. Timun, telo 3 suku 2 bijik, kcg goreng dan bilis goreng. Tapi...saya xkan tunjukkan kat sini...saya malu sbb nasik saya banyakkkkk hehe...5 kaki 7 inci pnye nasik hahahaha...Tu lah kelemahan saya yg paling ketara...Saya suke nasik...

Sessi membaham akan bermula sekarang...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...






No comments: