advertisment

Tuesday, April 12, 2011

Perang!!!

Assalamualaikum...

Setiap hari saya sampai rumah adelah pada jam 6.55 petang dan terus siapkan dinner dengan baju kurung kerja...Penat jgn cakap laaaa...Tapi, saya diamkan aje...Kerana anak2...

Tapi hari ni ada sesuatu yg mengkecikkan hati saya...

I did my very best to serve the family... But............................................................ Boleh???

kalo perang saye takkan bercakap sepatah pun...
saya takkan baling bom pun...
hanya suara anak2 je akan kedengaran...

Hati saya sangat panas...Tapi, saya doakan cepatlah sejuk...Biarlah orang kata ape je kan??? Do I look as if I care???

I love my kids...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...





2 comments:

Ateh said...

tu saja setan nak goda cma soh perang..sbb dia dok jeles kita bahagia...dgn mangsa perang pun sama gak...saja goda nak kasi cma hangen satu badan..bukan niat dia puuun....jgn bagi setan menang ye...heheheheh

simanis said...

sebab da lameeeeeeeee tak perang...hehe...ini bisa bisu 2 minggu...