advertisment

Friday, May 20, 2011

Ganti PTK...


Assalamualaikum...

Salam Hari Jumaat untuk semua...

Dulu-dulu, saya ambik PTK tak pernah nya lulus. Bengap beno saye eh???

Kalo lulus pun 1 paper je, Paper Umum...yg 1 lagi tu duk band 3 manjang hehe...

Bila naik gred pun cam tu jgk...Mak saya kata saya ni kerap telan semut sebab tu blajo tak brape nak ingat...Mati!

Masalahnye makkkkk...orang lain nak exam PTK, bace buku, jawab soalan online...Anak mak online jugak, tapi main game okkkkkk...

Dulu2 zaman dinasour, nak ambik UPSR, mak suh bace buku...Saya ambik buku teks Matematik, diulanggggg subjek Matematikkkkkkk dan meniarap atas sofa, buku di lantai...Mane ade orang bace buku matematik! Matematik kena buat latihan...Sudah nya, tak dan 5 minit saya lelap...Pastu, tak yah cerita la kan...Kena libas laaaa ape tggu lagi...Nak2 time tu adelah di saat kawan2 adelah 30kg dan saya 60kg... Lagi padu la libasan mak kat saya hehehe...

Saya tak paham skim baru tu...sila rujuk sini untuk lebih jelas ok...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...

2 comments:

padlie said...

Sempat sekali je amik PTK...
Paling tensen yg Umum tu la, kena baca perintah am, PKPA dan arahan keselamatan.. Banyak tu kena baca...

Yang baru ni tak tau la camner.. nampak cam x best..

ummu said...

saya sempat amek sekali jerk.
erm sebab rasa cam susahkan orang pula
almaklumlah saya berkerusi roda
nak cari dewan peperiksaan yang mesra kerusi roda dan dekat dengan tandas susah,rasa bersalah pula nyusahkan pengawas peperiksaan PTK.anyway tqvm for them