advertisment

Tuesday, May 3, 2011

Lagi kisah ibu lupa anak!


Assalamualaikum...

Saya masih kurang sihat... Demam dan demam... lagi dan lagi dan lagi dan...hehe...mcm eklan duracell dulu2...Saya baca myMetro pagi ni...saya akan copy paste je sebab tak rajin nak taip smula...

JOHOR BAHRU: “Jangan bimbang...saya kini selamat berada di Pahang dan tolong jaga anak-anak saya,” begitu mesej dihantar ibu tunggal beranak lima, Zambilaila Mohamad, 39, menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS), kepada kakak iparnya, Sabariah Samri, 39, lima bulan lalu.

Bagaimanapun, itulah SMS terakhir dihantarnya dan hingga kini, tiada sebarang berita mengenainya menyebabkan keluarga terutama lima anaknya bimbangkan keselamatannya. Sabariah yang juga tukang masak dari Taman Universiti, Skudai, di sini berkata, sejak itu mereka tidak lagi menerima sebarang berita daripada adik iparnya dan gagal mengesan lokasinya walaupun pelbagai usaha dilakukan untuk mencarinya.


“Pada hari terakhir kehilangannya iaitu Julai tahun lalu, saya tiada di rumah dan hanya dimaklumkan anak kira-kira 1.30 tengah hari bahawa Zambilaila keluar bersama teman lelakinya yang dikenali sebagai Nasir berusia 52 tahun.

“Mungkin akibat terlalu mengikut kata hati dan merajuk dengan kami, dia nekad melarikan diri ke Pahang bersama lelaki berkenaan,” katanya.


Kesian anak2 dia...Sedih la ade ibu mcm ni...Lupa dunia kerana lelaki...Lupa zuriat pun kerana lelaki...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...

No comments: