advertisment

Tuesday, May 24, 2011

Berjaya akhirnya...syukurlah!


Assalamualaikum...

Happy Tuesday, people...

Seperti yang saya janjikan dengan semua orang, tentang dot com terbaru saya.

Hari ini dia telah siap sepenuhnya...dan saya sangat teruje okkkk...

Terima kasih atas bantuan sikacak ini...tanpa dia, dot com saya sungguh tak bererti...

Dengan ini, saya umumkan pelancaran www.syima.com...

Saya sangat gembira hari ini... Rasa macam nak melompat!!!

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam.


15 comments:

ummu said...

assalamualaikum Simanis
tahniah sis

fRaMe+LenSeS said...

tahniah ya.. Nadh tumpang gembira.. :)

Nadh nak kongsi cerita 100 Letters of LOVE
. baru ciap ja ni. rajin kalau komen ya. Nadh baru belajar buat cerita ni.. :) Mungkin dengan teguran sahabat semua dapat improve skill menulis Nadh. Maceh ya. :)

Isteri Encek Bard said...

Syukur Alhamdulillah

Syafiq Rosli said...

thniah la..:)

eqbalzack said...

salam...
terima kasih singgah ke blog saya.
mcmana saya nak follow ye?

eqbalzack said...

ada peningkatan dalam blogging. teruskan berblog cikgu..

Sya & Syima said...

terima kasih semua...
tanpa anda, siapalah saya...

deqlis said...

salam kenai..
cantik blog nie...
jom singgah blog..
dan klu tak keberatan
Jom join GA Deqlis.. Timaceh

syafiqa said...

waaa..best nye dia...
tahniah2

eqbalzack said...

Salam cikgu,
Terima kasih singgah blog abg eq dan komen. Kad raya 'cyber' kat blog abg eq tu abg eq alu2kan untuk letak kat blog cikgu k...ikhlas dari abg eq...
Selamat berpuasa dan menyambut Hari Raya Aidilfitri yang bakal tiba...

Thomas Lee/Lee Lip Pang said...

Tahniah!Kira mcm sudah nak pangkatlah.

E-na Zarina said...

tahniah juga! lompat jgn x lompat...hihii

kakrose said...

tahniah!

Ania said...

Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi. Blognya nice.
Jika Anda mau mempromosikan blognya lagi dan share files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
Coba servis kami tanpa registrasi:)

Unknown said...

Оцените! проститутки города Киева xxx
Нежная, МЕГА СЕКСУАЛЬНАЯ кошечка! Молодая, сексуальная, развратная!!! Скучать не придется!!!! Приезжай не пожалеешь!!! Знать всё невозможно, однако сколько об этом ещё незнающих!