advertisment

Monday, May 2, 2011

Demam la pulak...


Assalamualaikum...

Selamat Hari Isnin yg cuti buat semua yg duduk di negeri cuti...

Saya adelah demam sejak semalam. Mana tahu demam??? Ade jgk soalan mcm ni...

Saye kalo demam semua tempat adelah panas garing mcm kuali panas tanpa myk tu...Kalau pecahkan telur sebijik atas betis saya yg berdiameter dot dot dot ni, boleh masak dan makan ngan nasik lemak hehe...Oh, terlalut pulak...Maklumlah demammmm...mesti kepala ting tong... Saya ulangi, semua tempat adelah panas kecuali kaki saya, sejuk mcm airbatu...Itulah tatacara saya yg manis kalau demam...

Dan jari2 saya ni jgk adelah demam...Saya cuma bagi masa dia utk menaip selama 10 minit, siap menaip baru boleh masuk selimut semula...hehe...

Saya harap demam saya akan segera dipulihkan Allah... Esok saya kerja...Saya tak nak cuti atau ambik mc...Saya rindu 2 Mutiara...eh??? Mungkin saya demam ni sebab saya rindu kat diaorang kot...???

Jgn lupa doakan saya cepat baik demam ok...

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...



No comments: