advertisment

Saturday, May 14, 2011

Lega...Akhirnya blogspot kembali ok...


Assalamualaikum...

Selamat jam 2.45 pagi...

Saya tak lena tidur sejak blogspot.com buat perangai. Blog ni adelah tempat saya mencurah segala rasa. Bila rasa nak marah, sedih, pilu, sendu, dia ni la saya cari. Justeru, bila terjadinya perangai dia yg luar biasa ni, saya rasa mcm sedih menggila.

Saya bukan lah blogger hebat. Apa yg saya tulis adelah sekadar catatan harian saya. Kadang2 terselit 1 atau 2 resepi. Kadang2 saya letak 1 atau 2 petua. Itu je yg termampu untuk melepaskan ke-giannan menulis saya ni.

Tapi sekarang, sekurang2 nya saya boleh bersyukur kerana dia ni telah sembuh daripada penyakit misteri yg dialami. Dan saya boleh meneruskan penulisan saya seperti biasa. Syabas kepada blogspot.com kerana mengumpulkan semua blog manusia2 semua untuk dibace oleh bos awak!

Saya nak sambung tidur.

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...


2 comments:

Bro Framestone said...

sian die kan

meh la kuar sikit duit berblog cam bro


Regard,
BroFramestone Blog
@ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

Sya & Syima said...

geram btl tgk bro ni hehehe...