advertisment

Wednesday, May 11, 2011

Stress menggila sekarang!!!


Assalamualaikum...

Selamat pagi Rabu...

Saya sangat stress skarang...Saya harus siapkan assigment kawan di sekolah... Saya memang suke buat keje2 kebajikan mcm ni. Saya pikir saya harus menggerakkan otak saya setelah kian lame membeku. Jadi, bila tuan punya assignment tanya saya boleh tolong dia buatkan assignment Bahasa Penjajah ni tak, saya dengan rela hati nya jawab, stuju...Mcm orang tanye masa nikah la pulak hehehe...

Tatacara saya buat assignment adelah, saya akan mulakan pada 2 hari terakhir sebelum deadline...Sebelum tu, banyak2 masa saya gi bersuke ria la. Pikir assgment buat apa...Stress! Tapi bila saya tangguh2 kerja, dah semput baru nak doa mcm2...

Pagi ni saya mula kan membaca tajuk report dia... Walawehhhhhh...3000 patah perkataan tuuuuuuu...saya sedang draft baru siap 4 helai kertas A4, dah rasa nak muntah!

Skarang ni mcm2 saya pikir...Saya rasa nak cuti, rasa nak mc, rasa nak cirit birit, lapo, dahaga semua ade... Nyesal pulak tolong dia buat assignment ni...Tapi, saya ni kesian kat dia...Tolong je la kan, mane tahu esok2 orang lain plak tolong saya time susah kan??? Ayat tak menahan...

Ok lah tu...saya harus menyambung siapkan assignment dia skarang...Jaga diri!

Jumpa lagi nnt ya...Lebiuuu oll...

Wassalam...

1 comment:

eeeda said...

Akak rajinnya... dulu masa saya belajar... anak2 murid je tolong translate... sy buat sendiri dalam BM.